donderdag 2 april 2015

Genomineerd Liebster Award

Hallo allemaal,

Wat een verrassing, ik ben door Jacqueline van het blog Mr Pat with the hat genomineerd voor de Liebster Award. Dank je wel Jacqueline! Ik doe graag mee.



De regels:
- je bedankt de persoon die je genomineerd heeft en plaatst een link naar zijn/haar blog.
- je beantwoord de 11 vragen die hebt gekregen bij de nominatie.
- je nomineert zelf 5 tot 11 andere bloggers die minder dan 200 volgers hebben en brengt hen hiervan op de hoogte
- je mag zelf  niet terug genomineerd worden.

Dit zijn de vragen die ik van Jacqueline heb ontvangen:
1. Wat is je grootste hobby?
Mijn grootste hobby is op dit moment wel haken. Ik ben er bijna dagelijks wel mee bezig. Niet altijd even lang, maar dat is niet erg. Het werkt voor mij erg ontspannend. Maar ik vind het ook leuk om een canvas te maken met foto's en dergelijke. Af en toe maak ik ook een kaartje. Ook vind ik het leuk om foto's te maken, en daar leuke herinneringen mee te maken.
2. Op welke creatie ben je het meest trots?
Dat vind ik een lastige vraag, zolang ben ik nu ook nog niet bezig. Maar de Southbay Sjaal die ik heb gehaakt ben ik toch wel trots op. Het was iets nieuws voor mij. Ik had eigenlijk nog nooit een omslagdoek gemaakt en vond dit dus een uitdaging. Ook ben ik erg blij met mijn allereerste ripple-deken. Deze heb ik gehaakt van goedkoop acryl, aangezien ik bang was dat ik hem niet af zou maken.
3. Hoe vaak in de week ben je thuis aan het freubelen?
Dat is bijna dagelijks. In de avond bij de televisie vind ik het fijn om te haken. Dat werkt voor mij heel ontspannend. soms is het maar 1 toertje.
4. Wat staat er op je to-do list?
Op mijn to-do list staat genoeg. Ik wil nog wel een keer een amigurumi haken, dat heb ik nog nooit gedaan, of een Lalylala. En er zijn nog wel wat dekens die ik leuk vind om te haken en omslagdoeken.  Er is genoeg te wensen, dus voorlopig zal ik me niet vervelen.
5. Wat zijn je favoriete winkels, op hobby gebied?
Mijn favoriete winkel is denk ik wel Echtstudio in Alphen aan de Rijn. Af en toe ga ik daar toch even langs en dan kom ik met aardig wat bollen thuis. Gelukkig zitten ze niet dichtbij en moet ik dit toch wel goed inplannen. Sinds kort kom ik ook bij Caro's Atelier, een webwinkel, hier in Almere. Daar kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen. Dat vind ik wel fijn. Hoewel het via internet natuurlijk ook prima kan, maar even de bollen zien en voelen voordat je ze koopt is toch wel fijn.
6. Ben je op vakantie ook bezig op vakantie?
Dat kan ik volmondig beamen. Ik ben net terug van een paar dagen in de Ardennen. We hadden een huisje gehuurd en dan is het heerlijk om 's-avonds bij de open haard toch lekker te haken.
7. Waar zou je nog heel graag op vakantie willen gaan?
Dat is een lastige vraag. Maar ik denk dat ik dan toch nog een keer terug wil naar de Azoren. Het is daar prachtig en we hebben nog lang niet alles gezien daar. Dus dat is toch nog wel een wens.
8. Wat doe je voor werk?
Ik ben salarisadministrateur bij een klein administratiekantoor.
9. Heb je nog grote doelen of dromen voor in de toekomst?
Als ik daar nu zo over nadenk, heb ik die niet echt. Ik ben heel tevreden met hoe het nu allemaal gaat. We hebben het prima naar ons zin met zijn tweeën. We proberen te genieten van ieder moment. Af en toe lekker uit eten, samen een paar dagen weg. Heerlijk. Af en toe lekker een stuk fietsen, dat is genieten.
10. Wat doe je het liefst als je een dag vrij hebt?
Als ik een dag vrij heb, dan ga ik het liefst ook even naar buiten. Genieten van het weer. En ja, ook van de storm, ook van de sneeuw en eventueel ook van de regen. Dat laatste natuurlijk niet altijd. Vervolgens lekker freubelen. Dat kan alles zijn, haken, maar ook lekker met verf aan de slag op een canvas (bij mij heet dat geen schilderen, want dat kan ik echt niet) en daar dan iets leuks van maken. Eventueel met foto's en dergelijke.

Ik heb de volgende nominaties gedaan:
Sandra van het blog Beautiful Boardwalk
Marianne van het blog MadeByMaly
Annelies van het blog HAAKdotje
Natalie van het blog Coco Belle
Marjolein van het blog de Haakbaak


Mijn vragen aan jullie zijn de volgende:
1. Wat vind je zo leuk aan je hobby?
2. Welke projectie zou je nog graag willen maken?
3. Hoe bepaal je welke kleuren je gaat gebruiken voor een project?
4. Waar ben je op dit moment mee bezig?
5. Ben je op vakantie ook creatief bezig?
6. Wat staat er nog op je lijstje om te maken?
7. Koop je weleens wol online?
8. Heb je nog andere hobby's naast het haken?
9. Wat zijn je dromen voor de toekomst?
10. Wat doe je voor werk?
11. Vind je het leuk om hieraan mee te doen?

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie antwoorden en wie jullie gaan nomineren.

Groetjes,
Sandra

6 opmerkingen:

  1. Hé Sandra,
    Wat leuk!! Ook leuk om wat over jou te lezen.
    Ik doe zelf niet aan nominaties hoor..maar als je toch de antwoorden wilt weten; ;)

    1. Wat vind je zo leuk aan je hobby?
    Je hebt niet veel nodig om al aan de slag te kunnen. Naald, bolletje garen en je kunt al iets maken. Hiervoor heb ik gescrapt.. dat kon ik echt niet op de bank doen.. dan heb je veel te veel nodig..
    2. Welke projectie zou je nog graag willen maken?
    Een deken..maar ik hou niet zo van dekens maken, haha
    3. Hoe bepaal je welke kleuren je gaat gebruiken voor een project?
    Hangt er een beetje af wat het is. Ik blijf meestal wel bij de natuurgetrouwe kleuren, maar als het een project is waar kleur uit uitmaakt heb ik mijn favokleurcombi bij de hand; donker roze, licht roze, grijs en wit.
    4. Waar ben je op dit moment mee bezig?
    Nu ben ik bezig met Doornroosje van DutchDollDesign. Erg leuk patroo,
    5. Ben je op vakantie ook creatief bezig?
    We zijn niet echt vakantiegangers,maar als we gaan (of een dag naar het strand), dan neem ik een haakwerkje mee.
    6. Wat staat er nog op je lijstje om te maken?
    Maggie Magic, Miss Wooly,
    7. Koop je weleens wol online?
    Ja,heel vaak.Waar ik woon zijn er heeeel weinig hobbywinkels, en ze hebben een armzalig assortiment.. dus online bestellen doe ik heel vaak.
    8. Heb je nog andere hobby's naast het haken?
    Lezen, fotograferen
    9. Wat zijn je dromen voor de toekomst?
    Een eigen hobbywinkel lijkt me errug leuk!
    10. Wat doe je voor werk?
    Ik ben fotograaf
    11. Vind je het leuk om hieraan mee te doen?
    Ja hoor,zo kijk je eens op een andere manier naar jezelf. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Natalie,
      Leuk dat je toch de vragen beantwoord. Zelf vond ik het ook leuk om te doen. Je hebt een leuk blog, en ik snap nu ook waar die toffe foto's vandaan komen. Daar moet ik nog even mee aan de slag ;)
      Groetjes, Sandra

      Verwijderen
  2. Dankjewel voor je nominatie Sandra!
    Ik heb deze award al een par keer mogen ontvangen, dus als je het niet erg vindt laat ik hem deze keer aan me voorbij gaan ;-)
    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem hoor, dat snap ik best. Ik geniet altijd van je blog, vooral ook van de avonturen van Finnegan.

      Verwijderen
    2. Wat leuk om te horen! Dankjewel Sandra!

      Verwijderen